دریافت فایل{پاورپوینت تحقیق درباره پسته}

پاورپوینت تحقیق درباره پسته|دی ام/دریافت فایل/42087535|dm|پاورپوینت مضرات پسته,پاورپوینت بهترین پسته جهان,پاورپوینت پسته قیمت,پاورپوینت روزانه چند عدد پسته بخوریم
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت تحقیق درباره پسته آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود


مشخصات فایل
تعداد صفحات42حجم15303/943 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 42 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

تاريخچه :
پسته گياهي است كه از ديرباز در نقاط مختلف ايران مورد كشت و پرورش قرار مي‌گرفته است. جنگل‍هاي وحشي و خودروي پسته در ناحيه شمال شرقي ايران و نواحي هم ‍مرز با تركمنستان و افغانستان پيشينه اي باستاني دارد و تصور مي رود كه درخت پسته حدود 4-3 هزار سال قبل درايران اهلي شده و مورد كشت وكار قرارگرفته است.


عناوین:
تاريخچه
ارزش اقتصادي
سطح زير كشت
سطح زير كشت
گياه شناسي پسته
مشخصات گل نر
مشخصات گل ماده
مهمترين ارقام پسته
پسته رقم ممتاز
آماده سازي زمين
كاشت گلداني
فاصله كاشت درختان
كشت مخلوط
آبياري






"

مطالب دیگر:
سهم الشرکه در شرکت های تعاونیپاورپوینت سهم الشرکه در شرکت های تعاونیارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند محصولات کالهارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برندارزیابی اثرات عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برندپروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برندمبانی نظری ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برندپرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برنداثرات داروها بر روی‌ وضعیت‌ تغدیه‌ای‌ افرادلزوم تجدید نظر درسیاست‌های جمعیتی ایرانبررسی عوامل موثر بر شایسته سالاری در صنعت لاستیكپروپوزال بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برندمبانی نظری بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برندبررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برندپرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برنداثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانیبررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برندجزوه آناتومی استاد مربوطیجزوه ازمایشگاه فیزیولوژیپروپوزال سنجش آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERPمبانی نظری سنجش آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERPپرسشنامه سنجش آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERPمدلهای ارزش ویژه برند و متغیرهای تاثیر گذار بر بسط برندپروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برندمبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند